pátek 28. ledna 2011

Jen si tak trochu... kdovíco

Předem podotýkám, nečekejte žádnou hlubokou myšlenku. (Ale to doufám nečekáte nikdy)

Pamatujete si ten díl Přátel, kdy si každý sestavoval seznam celebrit, se kterými by se potencionálně chtěl vyspat? (Samozřejmě to předpokládá, že jste Přátele sledovali, ale berme to jako fakt a pochybnosti nechme stranou). Ross si ten svůj dokonce zatavil do fólie, aby s ním už nemohl hýbat...
Vzpomněla jsem si na to při předpředposlední epizodě seriálu Castle (ale ano, taky občas dělám něco jiného, než že čumím na seriály. Kupříkladu pracuju, učím se, pracuju, učím se, vařím, uklízím, umývám nádobí, pracuju, učím se, pracuju ještě víc, ale v jiné práci, a co jsem to ještě chtěla říct? Aha, učím se. Jenže občas potřebuju day off. Nebo dva. Nebo tři)



Nicméně, v předpředposlední epizodě Castla seznam přišel na přetřes taky. A jak jsem tak dumala, došlo mi, že já ten svůj mám už sakra dlouho sepsaný taky. Sice jen v hlavě, ale přistupuju k němu, jako by byl zatavený do fólie stejně jako ten Rossův. Žádné změny.

Tradá, bujará fanfára na úvod, and here we go:

William Fichtner
Alan Rickman
Bruce Dickinson
Nathan Fillion
Johnny Depp

Nikoli v tomto pořadí. Na pořadí nezáleží. Ksakru, nezáleží na ničem, pokud by se kdykoli v mé blízkosti vyskytl někdo z výše jmenovaných gentlemanů, mohl by svět rozpoutat třetí světovou válku a bylo by mi to šumák.
Jediné, co mě trochu děsí, je fakt, že žádný z výše jmenovaných pánů není mladší než čtyřicet let. Kromě Nathana, kterému bude čtyřicet za dva měsíce. A co si budeme namlouvat, dva z nich překročili padesátku a jeden šedesátku. Ale who cares? Jsou tak zatraceně sexy, že si připadám jak puberťačka, kdykoli si představuju nemravnosti, co bych s nima ráda prováděla.
A je to o to lepší, že vím, že se nikdy nepotkám s nikým z nich, tak mě nemusí děsit, že by třeba Alanu Rickmanovi při orálním sexu vypadly falešné zuby nebo Billu Fichtnerovi rupla umělá kyčel, když by mě ohýbal přes kulečníkový stůl.
A i kdyby.. Šla bych do toho, i kdyby měli umělý úplně všechno.

1 komentář:

  1. Kde jsem to jen slyšel: "Ženy jsou neodolatelně přitahovány především slavnými muži." No, díky za článek, který říká, že se nic nezměnilo. A teď zase nějaké boty, prosím :)

    OdpovědětVymazat