čtvrtek 23. září 2010

V pokleku /true story/

Na co myslíte při sexu? A na co těsně po něm? Myslím, že většině z nás klidně chvilku po téhle zábavě zaletí myšlenky úplně doprdele. Nevím, jak to mají ostatní holky, ale u mně to tak funguje. Jenom to nedávám najevo. Teda, neříkám že se nudím a myslím na cokoliv jiného než svého skvělého muže. Jen se prostě stane že se narovnám a všimnu si, že bych už se měla ostříhat. Nebo tak něco. No a muži? U těch je to jasné. V okamžiku kdy je po všem jsou unavení, ale sex pro ně skončil. Náhle jsou přepnutí do jiného módu. To se takhle holka hodně snaží, v pokleku. Laská, zkouší novoty i osvědčené techniky. A když skončí a s pocitem dobře provedené práce zvedne zrak, aby viděla uspokojeného muže, dostane se jí jiného prohlášení. Muž totiž otevře oči, podívá se na router za dívčinou hlavou a vyděšeně prohlásí: "Ty vole, mě nejede internet!" To je tak blbý, že člověk ani nemůže bejt nasranej. /my true story/
A když jsem se o tom bavila z jednou holčinou z práce, vyprávěla mi ještě horší historku. Když její kamarádka orálně uspokojovala svého muže a zvedla se, aby se k němu přitulila, z ničeho nic zařval: "No to mě poser!". On si totiž během orálku pročítal zprávy na FB. Jak včera prohlásil jeden můj kamarád, spojil zkrátka příjemné s užitečným.
Jsou to volové. Teda většinou. Ale přesto je milujem a chceme jim dělat příjemný věci. Já se bez mučení přiznám, že mě tyhle příjemný věci hodně baví. Ale jestli mi ještě jednou přítel těsně po mém heroickém výkonu řekne něco jako "mám zapnutý Caps Lock!", asi ho zabiju.

Až se v médiích objeví zpráva o jeho úkladné vraždě, dělejte, že jste tohle nečetli.

2 komentáře: