pátek 21. ledna 2011

Být femme fatale

Pokud jste se někdy dostali na můj osobní blog, asi jste si všimli, že je laděný do tak trochu noir atmosféry. Vždycky mě to k tomu tak nějak táhlo - noir, to je drsný detektiv s dvoudenním strništěm a hláškama suššíma než stehna starý panny. Řeší případy zapeklitější než rovnice o dvou neznámých, které stejně vždy skončí u jediné ženy ve městě, která dokáže mít kolem svého pěstěného prstíku omotaného kteréhokoliv muže. Femme fatale, žena jejíž osudová přitažlivost se zpravidla mění v osudnou, a to bez předchozího varování.

Musí být skvělé mít takovou moc. Ale upřímně, každá žena, která si jen trochu věří, dokáže s muži manipulovat.
Přiznám se k něčemu, co může znít jako vychloubání. Pokusím se to podat tak, abyste mě nikdo neukamenoval. Manipulovat s muži mě baví. Začalo mě to bavit před pár lety, po rozchodu s prudérním přítelem. Začalo mě to bavit v okamžiku, kdy jsem zjistila, jak moc je to jednoduché. Začalo mě to bavit a v dohledné době mě to bavit nepřestane. Uvítám každou příležitost si s nimi trochu pohrát.

Nebojte se, nejsem tak naivní, abych si myslela, že mi každý podlehne. Nebo, že mi to všichni žerou. Někteří jdou na ruku zkrátka jen proto, že ví, že takhle to bude jednodušší. A někteří chlapi ženy prostě prokouknou. Pořád to ale nemění nic na skutečnosti, že manipulace s muži, jejich svádění a jejich chtíč je nejlepší lék na nízké sebevědomí.

Teď si představte, že někdo takový jako já, dostane příležitost strávit noc ve společnosti pětice mužů, z nichž chtíč přímo sálá.
Noc na sedadlech smetanové limuzíny, jejíž řidič s Vámi zachází v bílých rukavičkách. Bez nadsázky.
Na druhou stranu, když chcete Vy začít zacházet s ním, je třeba si rukavičky sundat.
Byla bych blbá, kdybych nepřijala.

Tohle je sprostá reklama zabalená do stužky s růžovou mašlí. Ale není to jenom reklama. Píšu to sem proto, že jsem ze svého prvního noir zážitku úplně na větvi.
A píšu to pro potencionální mužské čtenáře s dobrým kapitálem a chutí. Těším se na Vás.


Žádné komentáře:

Okomentovat