středa 29. září 2010

Vážnější nota týhle symfonie

Ale teď vážně. Proč se pipinky fotí jako pipinky? Proč vypadají všechny holčiny v určitým věku téměř stejně?
Asi chápu, že ta děvčica, která s tím kačeřím rypákem přišla první, se zdála ostatním originální a roztomilá.
A taky chápu, že když bylo takových holek pár, pořád to bylo zajímavé.
Ale co vede pipiny k tomu, aby všechny vypadaly stejně? Copak je lákavé v ničem nevynikat?

Slyšela jsem už spoustu argumentů. O ovcovitosti, o tom, jak lidé potřebují zapadat do stáda. Všem těmhle věcem rozumím, ale stejně tak je všechny nechápu. Nejde jenom o fotky na netu typu kačer. Jde o styl, o muziku, oblíkání. Denodenně potkávám na ulici hejnující se stejně vypadající (sle)pičky. Promiňte, já bych nechtěla vypadat úplně stejně jako někdo jiný.

Nechci být zaměnitelná!

Nintendokórová nosí růžovou - já ji nesnáším.
Pammahone má spoustu metalovejch hader - ty já nemám. Stejně tak jako těžký boty a paruky.
Já zase někdy úplně kašlu na konvence městského oblékání a hodim na sebe outfit outdoorové bohyně.
Přesto se spolu bavíme. Možná právě proto. Nikdo si nás nesplete.

Výkřik do tmy, nebo taky filosofující blábol se tomu říká. Ale nemůžu si pomoct. Tohle mi totiž hlava nebere.

Žádné komentáře:

Okomentovat